loading...
عاشقانه ما
لایو بازدید : 9 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
یه بار دختری حین صحبت با پسری که عاشقش بود گفت:چرا دوسم داری؟واسه چی عاشقمی؟

پسر گفت:دلیلشو نمیدونم ولی واقعا دوستت دارم.

دختر گفت:تو هیچ دلیلی رو نمیتونی عنوان کنی...پس چطور دوسم داری؟؟؟

پسر گفت:من جدآ دلیلشو نمیدونم اما میتونم بهت ثابت کنم.

دخترگفت:ثابت کنی؟نه!من میخوام دلیلتو بگی.

پسرگفت:باشه...باشه!!!چون تو خوشگلی...صدات گرمو و خواستنیه...

همیشه بهم اهمیت میدی...دوست داشتنی هستی...با ملاحضه هستی...

بخاطر لبخندت...

دختره از جواب های پسر راضی و قانع شد.

متاسفانه چند روز بعد اون دختر تصادف وحشتناکی کرد به به حالت کما رفت.

پسر نامه ای رو کنار دختره گذاشت با این متن:

«سلام.عزیزم گفتم به خاطر صدای گرمت عاشقتم اما حالا که نمیتونی حرف بزنی میتونی؟

نه!پس دیگه نمیتونم عاشقت بمونم.

گفتم به خاطر اهمیت هات و مراقبت هات دوستت دارم.اما حالا که نمیتونی برام اونجوری باشی.

پس منم نمیتونم دوستت داشته باشم.

گفتم برای لبخندات دوستت دارم اما حالا که نمیتونی بخندی.پس دوستت ندارم.

اگه عشق همیشه یه دلیل میخواد مثل همین الان پس دیگه وا۳ی من دلیلی برای

عاشق بودنت نیست.

عشق دلیل میخواد؟؟؟نه.معلومه که نه.

پس من هنوزم عاشقتم.عشق واقعی هیچ وقت نمیمیره.این هوس است که کمتروکمتر میشه.»

سرنوشت تعیین میکنه که تو زندگین وارد بشه اما قلب حکم میکنه که چه شخصی در قلبت بمونه.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 163
  • بازدید کلی : 1,886