loading...
عاشقانه ما
لایو بازدید : 3 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

اومدم خونه مادرم نمازش تموم شده بود،داشت دعا میکرد...

تا منو دید گفت:اینو میگما خدا....!

نمیدونم داشت پشت سر من به خدا چی میگفت!!

****************************

هیچ اشتباهی بزرگ تر از این نیست که اشتباهی دستت بخوره رو اینترنت اکسپلور!!!

یعنی باز شدنش ی داستانه،بسته شدنش ی داستان دیگه!!

****************************

تلفن خونمون زنگ خورد برداشتم بجا اینکه بگم الو بله ، گفتتم بلو اله!

طرف هم قاطی کرد گفت سلو الام!

***************************

خداییش استرسی که موقع دادن اسکناس پاره به راننده تاکسی یا اتوبوس هست تو هیچ عملیات مافوق سری نیست!

***************************

من بچه که بودم آرزو داشتم مادر بزرگم بذاره دستگیره چرخ خیاطیش رو من بچرخونم!

ی همچین آدم قانعی بودم من!!

**************************

شامپو خریدم،روش نوشته:

این محصول را روی سرتان بریزید و موهایتان را بمالید،سپس آبکشی کنید!

من میخواستم بریزم تو دهنم قرقره کنم،خدا خیرشون بده که آگاهم کردن!

                                                                              


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 204
  • بازدید کلی : 1,927