loading...
عاشقانه ما
لایو بازدید : 6 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

حقایق در مورد "رامین" جانور دوپا

سلام. من رامین ۱۵۷ سانت قد دارم. خیلی خیلیم دوسش دارم.

شاید این بهترین موهبتی بوده که خدا بهم داده و هیچ دختر عاقلی با یه کوتوله دوست نمیشه

اینکه همه زود باهام دوست میشن و دوسم دارن(این یه واقعیته) بخاطر صورت بچگونه و شادمه

خیلی شیطونم . یه وقتایی بداخلاق(کم) همه آدمای روی زمینو دوس دارم حتی هیتلر یزید

 پینوشه هرچی آدم کثافت و آشغال دیگم روش.هیچوقت هیچکس رو محکوم نمیکنم .

یه وقتایی دوس دارم اینجوری مث دخترا بنویسم...

... اگه حالشو داری بیا ادامه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 186
  • بازدید کلی : 1,909