loading...
عاشقانه ما
لایو بازدید : 7 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

سلامممم دوست جونیای گلم. حالتون خوبه؟؟

یه پست مفصل نوشتم از خاطرات روز عملم اما پرید.... خیییلی حالم گرفته شد.

حالا بریم ادامه


لایو بازدید : 7 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
احتمالا عامیانه‌ ترین و دم دست‌ ترین تعریف ممکن برای واژه «برند» این است «نامی که مستقیما دلیل فروش کالاها یا استفاده از خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرد».

مشخص است که برند فقط یک نام نیست بلکه بک نشانه یا سمبل یا آرم گرافیکی نیز دارد که منحصر به فرد است، بنابراین می‌توان این مفهوم را برای «برند» ارائه داد :


«برند نام یا نمادی است که با هدف فروش کالاها یا ارائه خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرد».

 

اما قطعا اگر اندکی تامل کنید متوجه می‌شوید که هدف از ایجاد یک برند، چیزی فراتر از فروش کالا یا ارائه خدمات هدف است. برند علاوه بر اینکه سهم بازار را زیر تسلط خود نگه دارد، برای رشد کسب و کار هم راه‌هایی را مطرح می‌کند و کارکنان ماهر و مستعد را جذب و حفظ می‌کند و ارزش خود را نزد سهامداران مجموعه هم ارتقا می‌بخشد .


این‌ گونه است که جان میلیر و دیوید مور این تعریف را برای برند ارائه می دهند «برند نام یا نمادی است که سازمان آن را با هدف ارزش آفرینی برای محصولات خود مورد استفاده قرار می‌دهد».

اما مسئله اینجا ست که حالا «برند» صرفا یک نام یا نماد نیست بلکه عناصر دیگری چون تجربه‌ها، شنیده‌ها، روایات و خاطره‌های ذهن افراد، ویژگی‌های خاص افراد مصرف کننده از آن و حتی موقعیت مکانی مراکز فروش یا ارائه محصولات و قیمت آن‌ها هم در این مجموعه در هم تنیده شده و همه آنها با هم مفهوم «برند» را بوجود آورده‌اند» .

در مجموع یکی از بهترین تعریف‌های برند توسط گاردنر و لوی در سال 1955 ارائه شده است «برند مفهومی پیچیده است که دامنه متنوعی از ایده‌ها و ویژگی‌ها را در بر می‌گیرد. برند نه‌ تنها با استفاده از آهنگ خود (و نیز معنی و مفهوم لغوی خود) بلکه مهمتر از آن با استفاده از هر عاملی که در طول زمان با آن آمیخته‌اند و در جامعه به صورت هویتی شناخته شده و نمود یافته است، با مشتری سخن می‌گوید» .


البته تعاریف دیگری هم در مورد برند مورد استفاده قرار گرفته از جمله تعریف استفن کینگ که معتقد است «محصول چیزی است که در کارخانه‌ها ساخته می‌شود و برند چیزی است که مشتری آن را خریداری می‌کند» .


از تعاریف بالا مشخص شد که برند مفهومی پیچیده است که جزئیات متعددی دارد، برای بیشتر دانستن درباره برند، دو وجه جداگانه آن را مورد بررسی قرار می دهیم .


اول؛ برند دستاورد رفتار است

یک اصل بین کمدین‌ها پذیرفته شده است؛ نیازی نیست به مردم بگویی که من بامزه هستم و کارهای خنده داری می‌کنم، فقط آن‌ها را بخندان، این اصل در مورد برند نیز مصداق دارد .

مصرف کننده‌ها برند را بر اساس فعالیت‌ها و عملکردی که دارند و نه بر اساس هزینه‌ها و فعالیت‌های تبلیغاتی آن‌ها مورد قضاوت قرار می‌دهند .


در واقع تنها یک تجربه بد مشتری بهترین و حساب شده‌ترین تبلیغات را نابود می‌کند .


تمام عملکردها و فعالیت‌های یک سازمان قابلیت تاثیر گذاری بر «برند» را دارند و برای همین جهت‌گیری کلی سازمان باید برای خلق برند برتر یکپارچه شود .


کریستین ژیواژ در این مورد این تعریف را ارائه داده است


«برند شما تعهد و یا وعده‌ای است که شما را در هر حرکت و تصمیم‌گیری سازمانی، در هر اقدام بازاریابی و هر تعامل با مشتری به او می‌دهید و در دراز مدت هم تلاش می‌کنید به آن‌ها وفادار باشید» .


لایو بازدید : 7 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

حقایق در مورد "رامین" جانور دوپا

سلام. من رامین ۱۵۷ سانت قد دارم. خیلی خیلیم دوسش دارم.

شاید این بهترین موهبتی بوده که خدا بهم داده و هیچ دختر عاقلی با یه کوتوله دوست نمیشه

اینکه همه زود باهام دوست میشن و دوسم دارن(این یه واقعیته) بخاطر صورت بچگونه و شادمه

خیلی شیطونم . یه وقتایی بداخلاق(کم) همه آدمای روی زمینو دوس دارم حتی هیتلر یزید

 پینوشه هرچی آدم کثافت و آشغال دیگم روش.هیچوقت هیچکس رو محکوم نمیکنم .

یه وقتایی دوس دارم اینجوری مث دخترا بنویسم...

... اگه حالشو داری بیا ادامه


لایو بازدید : 6 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

دسترسی آسان به مجموعه سایت های پلی اتیلن مازندران



www.09117400518.ir



انواع مخازن و منابع پلی اتیلن
مخازن ذخیره و نگهداری آب شرب
مخزن پلی اتیلن دو لایه و سه لایه و پنج لایه ی ویژه
مخزن نگهداری اسید و مواد شیمیایی
مخازن مواد شوینده
سپتیک تانک پلی اتیلن پیش ساخته
مخزن 1000 لیتری محموله های صادراتی
مخازن 15000 و 20000 لیتری ویزه در ایران
مخزن و منبع ذخیره آب صادراتی به تاجیکستان و ترکمنستان و افغانستان و عراق و ارمنستان و گرجستان و آذربایجان و  ...

شنبه تا چهارشنبه 8:30 الی 16 پاسخگوی شما هستیم

0111

3231920
3220853

09117400517
09117400518


لایو بازدید : 5 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)


   در برادوی؛ درآمد نمایش ”شیرشاه” از مرز یک میلیارد دلار گذشت

به زودی با فراتر رفتن درآمد ناخالص نمایش"شیرشاه" از مرز یک میلیارد دلار، این پنجمین نمایش باسابقه برادوی، در گیشه اول می شود.


لایو بازدید : 4 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

بابک زنجانی دروغ گفته بود!

بابک زنجانی در سلسله داستان‌های دنباله‌دار خود از چگونگی میلیاردر شدن به یک نام اشاره کرده است. محسن نوربخش رئیس کل فقید بانک مرکزی.  زنجانی مدعی است در مسیر کاری خود برخورد با مرحوم نوربخش موجب شده کارمزدی 17 میلیون‌تومانی به دست آورد.

  بابک زنجانی در سلسله داستان‌های دنباله‌دار خود از چگونگی میلیاردر شدن به یک نام اشاره کرده است. محسن نوربخش رئیس کل فقید بانک مرکزی. زنجانی مدعی است در مسیر کاری خود برخورد با مرحوم نوربخش موجب شده کارمزدی 17 میلیون‌تومانی به دست آورد. در آن زمان به طور متوسط قیمت آپارتمان در تهران حداکثر 170 هزار تومان بوده است.

 

زیرا آقای میلیاردر می‌گوید با این پول در خیابان میرداماد یک دفتر خریده است. گزارش مرکز آمار نیز نشان می‌دهد قیمت خرید یک متر مربع واحد مسکونی در شهر تهران به طور متوسط 160 هزار تومان بوده است. با این حساب آقای میلیاردر توانسته با یک تومان کارمزد برای فروش هر دلار در بازار آزاد، سود 17 میلیون‌تومانی به دست بیاورد.

 

سودی که به گفته او با لطف خدا حاصل شده و از قبل آشنایی با مرحوم نوربخش. زیرا او در دوران سربازی راننده وی بوده و دکتر نوربخش پس از سربازی به او اعتماد کرده و زنجانی را در کنار چند تن دیگر رابط بانک مرکزی برای تزریق ارز به بازار قرار داده است.

آیا آقای نوربخش راننده‌ای به نام بابک زنجانی داشته است؟
یزدان‌پناه، سال‌های سال رئیس دفتر مرحوم نوربخش در وزارت اقتصاد و بانک مرکزی بوده است. شخصی که نزدیک‌ترین ارتباط کاری را با او داشته است و بدون شک کسی را که قریب به دو سال راننده رئیس کل بوده و نامه در کارتابل وی قرار می‌داده از یاد نمی‌برد.

 

یزدان‌پناه با صراحت می‌گوید: مرحوم نوربخش هیچ‌گاه راننده‌ای به نام بابک زنجانی نداشته است. حسن معتمدی مدیر سیاست‌ها و مقررات ارزی نیز یک گام جلوتر از یزدان‌پناه قدم بر‌می‌دارد.  او می‌گوید: راننده رئیس کل بانک هیچ‌گاه سرباز نبوده است و چهره‌هایی که این مسوولیت را داشتند، تماماً چهرهای جا‌افتاده بودند.

 

اما شاید نکته کلیدی را محمد‌رضا شجاع‌الدینی معاون اداری و مالی پیشین بانک مرکزی بیان کرده است.  او می‌گوید پس از آنکه این ادعا را شنیده با توجه به آنکه تصویر چاپ‌شده از بابک زنجانی برایش غریب بوده از دوستانش در معاونت مالی و اداری خواسته تا سابقه بابک زنجانی را در این بانک بررسی کنند.  پاسخ معاونت مالی و اداری جالب بوده است: هیچ‌گونه سابقه‌ای از بابک زنجانی در کارگزینی بانک مرکزی وجود ندارد.

 

گرچه با رد ادعای اول بابک زنجانی مبنی بر آنکه راننده زنده‌یاد نوربخش بوده است، ادعای دوم نیز رد می‌شود اما محمد‌جواد وهاجی قائم‌مقام بانک مرکزی حرف آخر را زده است.  در دوران مرحوم نوربخش کمیته تزریق ارز به بازار زیر نظر او فعالیت می‌کرده است. بنابراین او تمامی چهره‌هایی که رابط بانک مرکزی بوده‌اند به خوبی می‌شناسد. 

 

آقای وهاجی می‌گوید: به هیچ وجه شخصی به نام بابک زنجانی را نمی‌شناسد. بدبیارهای آقای میلیاردر تمامی ندارد، پس از دو میلیارد دلار پول نفتی که به وزارت نفت نیامده، ریزش گود ایران زمین، باز شدن پای باشگاه راه‌آهن به رشوه به داوران و ... تکذیب ادعای نقطه آغاز پولدار‌ شدن او اتفاق تازه‌ای به حساب می‌آید.

 

اما این اتفاق با دیگر بدبیاری‌ها فرق دارد.  شاید بازگشت پول وزارت نفت به بهانه تحریم طول بکشد، خانه‌های اطراف گود ایران زمین را با پول بخرد، در ماجرای رشوه خود را کنار بکشد اما در این ماجرا پس از تکذیب مدیران مرحوم نوربخش باید اثبات ادعا کند.

 

آقای پولدار اگر سندی نداشته باشد این بار نه بهانه می‌تواند بیاورد نه پولش چاره‌ساز است. حتی اگر خانواده نوربخش اعاده حیثیت نکند یا بانک مرکزی اقدام قانونی انجام ندهد زنجانی با بحران هویت روبه‌رو است.  او چگونه توانسته صاحب این موقعیت شود؟ مردی که تلاش کرده بود با دو گفت‌و‌گو مسائل پیرامون خود را شفاف کند دوباره به کانون ابهام باز خواهد گشت./


لایو بازدید : 4 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

 

سوال:

سلام من و همسرم به مدت 2 سال تصمیم نداریم بچه دار بشیم به نظر شما بهترین راه پیشگیری چیه؟؟؟؟؟؟
اگه هنگام ارضا شدن مرد آبشو نریزه باعث خشکی رحم میشه؟؟؟؟به نظر شما این راه خوبیه؟؟؟

پاسخ:

بهترین روش جلوگیری، روش طبیعی می باشد و بدون استفاده از کاندوم و یا قرصهای ضد بارداری و در صورتی که روش جلوگیری طبیعی در پیش بگیرید هیچ مشکلی برای بارداری شما در آینده پیش نخواهد آمد.

 


لایو بازدید : 3 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

چگونه شاد باشیم


بهترین راه برای شاد بودن این است که از خصوصیات افراد شاد پیروی کنید، یکی از راه های شاد بودن ، توجه به آدم های اطراف است چون ما ۹۰ درصد وقت مان در ارتباط با دیگران می گذرد و اگر مهارت ارتباط بادیگران و درک آنها را نداشته باشیم ، نمی توانیم شاد زندگی کنیم.به همین سادگی ، شما باید سعی کنید افرادی را که با آن ها در تماس هستید کاملاً بشناسید ، به حرف آنها گوش کنید، به آن ها احترام بگذارید ، با صداقت با آن ها صحبت کنید ، تشویق شان کنید ، از آن ها حمایت کنید و درباره تفاوت ها و اختلاف نظرهایتان گفت وگوکنید . اما واقعیت این است که رعایت کردن این هفت عادت در تمام زندگی به همین آسانی ها هم که فکر می کنید نیست.

۱) مروری بر رفتار خودتان داشته باشید :
امروز صبح با افراد خانواده تان یا همکارانتان چه طور صحبت کردید ؟

آیا دقیقاً به حرف هایشان گوش دادید یا یک گوش تان در بود و آن یکی دروازه ؟

آیا آن ها را برای کاری که قرار بود امروز انجام دهند تشویق کردید ؟

آیا آن ها را حمایت کردید و به آن ها گفتید اگر به کمک احتیاج داشته باشند شما می توانید کمکشان کنید ؟

آیا سر میز صبحانه چهار دانگ حواستان به خوردن صبحانه و نوشیدن چای بود؟

۲) دیگران را درک کنید :
زمانی را برای شنیدن صحبت های کسانی که با آن هازندگی می کنید ، در نظر بگیرید . چه افراد خانواده تان باشند یا هم اتاقی های خوابگاه دانشجویی . به هر حال شما با آن ها زندگی می کنید و باید وقتی برای آن ها درنظر بگیرید.در این لحظات نه تلویزیون تماشا کنید نه با تلفن همراه صحبت کنید .لازم نیست درباره شلوغی و ترافیک خیابان صحبت کنید ، فقط شنونده باشید و اجازه دهید که حرفشان را بزنند و موضوعات شان را با شما در میان بگذارند.

۳) از رؤیا کمک بگیرید:
چشم هایتان راببندید و خودتان را تصور کنید که یک فرد کاملاً شاد هستید که در رابطه با دیگران هیچ مشکلی ندارید و می توانید مشکل آن ها را به راحتی حل کنید. تصور کنید فردی شما را ناراحت کرده و شما به جای این که عصبانی ، ناراحت و افسرده شوید ، با آرامش مشکل را حل می کنید ، خوب می دانید که چطور باید با این مشکل برخورد نمایید.یک نفس عمیق بکشید و از خودتان بپرسید چطور می خواهید زندگی کنید ؟ در پاسخ تان بگویید می خواهم دیگران را دوست داشته باشم و دیگران هم مرا دوست داشته باشند، بعد فکر کنید که برای این خواسته تان چه کار کرده اید.

۴) غصه نخورید :
خودتان رابرای موضوعات بی اهمیت ناراحت نکنید. سعی کنید درباره موضوعات فکر کنید و ببینید آیا واقعاً ارزش این را دارند که خودتان و دیگران را ناراحت کنید؟ اگر پاسخ منفی بود ، موضوع را فراموش کنید . اگر کمی گذشت داشته باشید ، می توانید شادتر زندگی کنید.

۵) واقعیت را قبول کنید:

شما باید این واقعیت را بپذیرید که تنها کسی که می توانید تغییر دهید ، خودتان هستید. اگر همسرتان کاری کرد که به شدت ناراحت و عصبانی شدید ، خیلی سخت نگیرید و سعی نکنید او را تغییر دهید.اول خوب فکر کنید و ببینید آیا می توانید خودتان کاری کنید که این مشکل برطرف شود یا نه. اگر با دیگران اختلاف نظری داشتید که خیلی برایتان مهم بود و نمی توانستید شرایط را تحمل کنید، سعی کنید درباره موضوع با هم مذاکره و گفت وگو کنید. ریشه های مشکل را بررسی کنید و سعی کنید راه حلی پیدا کنید تا شرایط برای هر دو طرف قابل قبول باشد.

۶) الگو انتخاب کنید :
سعی کنید در زندگی تان یک الگو انتخاب کنید و در شرایط سخت و دشوار و تصمیم گیری های حیاتی قبل از این که خودتان تصمیم بگیرید ، اول فکرکنید که الگوی مورد نظرتان اگر در این شرایط قرار می گرفت، چه طور باموضوع برخورد می کرد و سپس سعی کنید شما هم تصمیمی شبیه او انتخاب کنید.

۷) بخوانید و بنویسید:
سعی کنید درباره شاد بودن و روش های شاد زندگی کردن تا می توانید اطلاعات به دست آورید ،کتاب بخوانید،مجلات ، مقالات و روزنامه های مربوط به این موضوع را مطالعه کنید و سعی کنید هر روز معلومات خود را در این باره افزایش دهید برای این که مطالب رافراموش نکنید ، یک دفتر یادداشت داشته باشید و نکاتی که به نظرتان جالب می آید ،یادداشت کنید و هر وقت فرصت کردید آن ها را مرور کنید.


خنده را جدی بگیرید
در توضیح اثرات سودمند خنده می توان به تأثیر آن بر بهبود عملکرد رگ های خونی و فوایدبی شمار خنده بر قلب اشاره کرد.این روزها ، هر طرف را که نگاه می کنی ، مردمی را می بینی که غمگین اند، غصه دارند یا اگر هیچ غمی نداشته باشند ، عادت کرده اند خودشان به دنبال غم و غصه بگردند.

انگار یادشان رفته ما ایرانی ها ، بهانه های بزرگی برای شاد بودن و خندیدن نمی خواهیم و در فرهنگ مان ، ضرب المثلی نظیر خنده بر هر درد بی درمان دواست را داریم!

تحقیقات مختلفی که در سرتاسر جهان روی تأثیرات خنده بر سلامت انجام شده هم بیانگر این حقیقت است که شاید خنده واقعاً بهترین دارو باشد؛ خنده ، فشارهای زندگی روزمره را کاهش می دهد و باعث بالارفتن کیفیت واکنش ها در محیط کار می شود، استرس را از بین می برد و واکنش بدن راهنگام فشارهای عصبی تغییر می دهد.با این همه تنها در یک مورد است که دانشمندان در رابطه با خندیدن ، هشدار داده اند و آن در بیماران مبتلا به آسم است.


زنان بیشتر از مردان می خندند
دانش بشری آن چنان پیشرفته شده است که برای هر عامل تأثیر گذاری بر سلامت ، رشته ای تخصصی در نظر گرفته و به کمک آن ، ابعاد مختلف قضیه را به شکلی علمی و تخصصی بررسی می کند. مثلاً بررسی روان شناختی و تن شناختی خنده با اسم ژلاتولوژی (gelatology) به مفهوم خنده شناسی معرفی می شود و پژوهشگران موضوع خنده یا ژلاتولوژیست ها هم می کوشند تا به ماهیت خنده هم پی برده و به این سؤال که چرا انسان می خندد ، پاسخی علمی بدهند.
آن ها در پژوهش های خود دریافته اند که مغز انسان چگونه یک لطیفه یا یک شوخی را می گیرد و خنده ، چگونه می تواند واقعاً به صورت بهترین داروها عمل کند. این محققان دریافته اند که بخش قدامی یا بیرونی قسمت خاکستری رنگ مغز ، قسمتی است که یک موضوع خنده دار بر آن اثر می کند و واکنش خنده را به وجود می آورد.در این میان دانشمندی به نام رابرت پروواین ، از دانشگاه مریلند در بالتیمور آمریکا، دریافته است که ما در هنگام گفت و گوهای عادی به نسبت بیشتر می خندیم تا با شنیدن جوک و لطیفه که گه گاه پیش می آید. وی می گوید زن ها معمولاً بیشتر ازمردها می خندند ، چون مردها بیشتر، به گفتن چیزهای خنده دار تمایل دارند.


توصیه هایی برای شادی
شاد بودن آن قدر هم سخت نیست . فرهنگ باستانی ایرانیان بر اساس شاد بودن و شاد کردن پایه گذاری شده است تا انسان ها به توانند قدرتمندتر و تندرست تر زندگی کنند.

روان شناسان می گویند توصیه های زیر به شما کمک می کنند تا شادتر زندگی کنید:

۱) از چیزهای بسیار ساده هم می توان لذت برد و شاد شد. دیدن یک منظره زیبا، یک فیلم قشنگ یا یک دوست خوب هم می تواند انسان را شاد کند.

۲) بهترین حالت را در خودتان و در شرایط موجود اطراف تان پیدا کنید . هیچ کس همه چیز ندارد و هرکس اندوهی دارد که با شادی زندگی آمیخته است . هنر آن است که در شرایط سخت بخندیم.

۳) شما نمی توانید همه را از خود خرسند و خشنود کنید ، پس اجازه ندهید انتقادها شما را نگران کنند.

۴) اجازه ندهید دیگران معیارهایتان را تعیین کنند، خودتان باشید و به چیزی که نیستید، تظاهر نکنید.

۵) کارهای سودمندی که از انجام آنها لذت می برید بیشتر و بیشتر کنید.

۶) نفرت و حسادت را از خودتان دور کنید ، چرا که این دو ، دشمن روح شما هستند، روح شما را اندوهگین می کنند و هیچ اتفاق خوشی هم برایتان نمی افتد.

۷) علایق و دلبستگی های زیادی داشته باشید . اگر مسافرت دوست دارید و نمی توانید بروید ، سینما را امتحان کنید . کتاب های جدید بخوانید ، به پارک بروید یا ورزش و پیاده روی کنید.

۸) گذشته را در گذشته رها کنید ،و تنها از آن پند بگیرید و به خاطرداشته باشید در صورتی که مشکلی پیش آمد، همیشه به یافتن راه حل آن فکر کنیم نه به خود مشکل.

۹) خودتان را به کارهای گوناگون سرگرم و مشغول کنید. کسی که سرش گرم باشد فرصتی برای غصه خوردن ندارد!


یاعلی مدد 


لایو بازدید : 6 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
سلام

راستش نمیتونم دیگه مث سابق به اون قشنگی بنویسمو یه جورایی دست و دلم به نوشتن نمیره.

امروز یه مناسبتی داره.شهادت امام جواد که من عاشقشم و البته تولد من چرا امسال انقد همه سردن؟چرا تبریک نمیگن؟من آدم احساساتی و لطیف و زود رنجی هستم.با این بی تفاوتی قلبم به درد اومده.

بیخیال! غصه نخور ای دل بی کسم/گریه نکن گلم همه کسم/رسم دنیا بی وفاییه/دلکم... دلکم... دلکم...

دل من بغضتو بشکن/غریبگی نکن با من/ببار مثل ابر بهار/دل من...

اونیکه تو رو شکسته/خدا جوابشو میده/ببار مثل ابر بهار/دلکم........

یادش بخیر این آهنگه چقد اون روزا برام جذاب بود.الانم هست...

لایو بازدید : 2 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
شماره گذاری صفحات در Microsoft Office 2010

WORD 2010

یکی از مسائلی که در تهیه سند و مدارک و یا نوشتن پایان نامه یا مقالات برای ما وجود دارد شماره گذاری صفحات و شیوه بهینه سازی آن به روش دلخواه و مورد نیاز ما است. در ادامه این مطلب به بررسی چگونگی شماره بندی صفحات به صورت چندگانه، (برای مثال تعدادی از آنها به صورت حروف و برخی به صورت عدد و برخی دیگر بدون شماره) می پردازیم.

نکته: به طور کل اگر بخواهیم بخش هایی از سند ما از کل سند متفاوت باشد بهتر است از section break استفاده کنیم.

برای این کار باید سند و نوشته های خود را بخش بندی کنیم؛ که جهت بخش بندی باید از  Section Break استفاده نماییم.

روش استفاده از Section

1. به صفحه ای که می خواهیم شماره گذاری از آنجا آغاز شود می رویم. سپس مکان نمای ماوس را در بخش مورد نظر خود (که برای شماره بندی صفحات به ابتدای صفحه) می بریم.

2.  از نوار Page Layout و گروه Page Setup بر روی Breaks کلیک می کنیم.

3. حال از بین انواع مختلف Section Break نوع مورد نظر خود را (که در اینجا به  گزینه continuos و برای دوقسمت شدن فایل next page  نیاز داریم)، انتخاب می نماییم.

اکنون فایل یا سند ما به دو قسمت تقسیم می شود.


4. حال جهت شماره گذاری صفحه به روش زیر اقدام می کنیم:

آ:  از نوار Insert گروه Header & Footer بر روی Page Number کلیک می کنیم.

ب: مکان شماره صفحه را از بین گزینه های مختلف (بالا، پایین و یا حاشیه صفحه) انتخاب می نماییم.

ج: حال نوع شماره گذاری خود را از بین طرح های موجود انتخاب کنید (به صورت ابجد، حروف و ...)

د: اکنون باید شماره گذاری صفحه های مختلف سند خود را جدا گانه آماده کنیم.

برای این کار مکان نمای ماوس را بر صفحه مورد نظر برده ----> و بعد راست کلیک ----> سپس گزینه format page number را انتخاب می نماییم.

حال می توانیم قالب شماره بندی خود را انتخاب نماییم. همچنین می توانیم در بخش Page Numbering مشخص کنیم که برای بخش حاضر از ابتدا شماره گذاری نماید و یا شماره بندی را در ادامه بخش قبلی انجام دهد.

اکنون می توانیم به شماره بندی بخشهای مختلف سند خود بپردازیم.

و یا در ادامه  بعد از انتخاب گزینه format page number به روش زیر عمل کنیم:

در قسمت پایین start at را مشاهده می کنیم با این گزینه مشخص می شود صفحه ای که در آن هستیم با چه شماره ای شروع شود.

اگر بخواهیم برخی صفحات بدون شماره صفحه باشد به روش زیر اقدام می کنیم:

در همان صفحه ای که page break را ایجاد کردیم می رویم.

اکنون شماره صفحه را انتخاب نموده؛ (همان طور که مشاهده می کنید منوی header and footer فعال شده است)

 گزینه link to previous را که فعال است، غیر فعال می کنیم.

 به صفحه مورد نظر رفته و شماره صفحه را انتخاب کرده و آن را delete می نماییم.

صفحات مورد نظر بدون شماره خواهد شد


تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 191
  • بازدید کلی : 1,914